Колеги помагайте както си карах колата и ми притресе мотора след това исчисти и си вървеше нормално, след като я изгасих и после опитах да запаля пали и изгасва веднага така няколко пъти и като запали ми светна чека изписа ми код p0016 сменях и двата датчика на коляновия вал и на разпределителния проблема си остава погледнахме буксите изглеждат си добре ако някой се е зблъсквал с подобен проблем нека сподели колата е 159 2.4 200к
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем със алфа 159 2.4
Collapse
X
-
Как да превърти, тя има шпонка, която се чупи ако не е бил стегнат големия болт. Преди да ровите там, понеже болта се отвива трудно и мисля че е с обратна резба, по-лесно е да проверите горна мъртва точка през 1ва дюза или подгревна свещ, дали отговаря на белега на ролката (трябва да е на 9ч), а ако искате да сте 100% сигурни се ползва пета която хваща ролката в точната позиция. Петата се захваща като се отвива болт на маслената помпа и посредством още 2 болта на мястото на демферната шайба и шпонката служи за ориентир. Общо взето това е самата проверка. Ако ролката на коляновия вал е ок, вижте ролката на разпределителния вал, тя също има шпонка и ако не затегната с нужните килограми се чупи и превърта. В случай че една от двете е превъртяла ще дава грешка за несинхронизация. Обикновено с това се кривят/чупят кобилици, така че и там ще трябва да ревизирате.
А ремъка имаше ли прескочил зъб?
Като въртите на ръка чува ли се чукане?Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Интересно, няма прескочил зъб, а има отклонение. Нещо не е таман тук. В случай че слагаш нов ремък, по него е 2 белега, единия застава на ролката на коляновия вал, другия на ролката на реазпределителния вал. Да разбирам че това явно е така и е проверено ? Тогава остава да е превъртяла някоя от двете зъбни шайби, на коляновия или разпределителния вал. За коляновия ти обясних по-горе. Разпределителния вал се заключва с една хуйня дето представлява чоп с пружинка и се навива в един отвор като преди това се вади шестограмната тапичка. Тя се вижда лесно, пада се някъде около 2ри цилиндър погледнато откъм радиатора. Ако нямате такова приспособление, пробвайте с бургия 7-8мм, не сложно ще го прецените на място. Все на някое от двете места няма да дойде белега на място. Успех и пиши какво е станало.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Комплекта ОК, ама той няма да каже дали е превъртяла ролката на коляновия вал докато не видиш дали отговаря на горна мъртва точка. Всмисъл че ще сложеш петата на вала, ама дефакто незнаеш в каква позиция е коляновия вал докато не боднеш една отверка(манометър, шублер или каквото имаш под ръка), през отвора на 1ва дюза.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Болта на коляновия вал се стяга по спомен с 30-40кг, за мен е по-лесно да се отвие дюза или свещ (по-скоро свещ), вие си преценете кое ще ви е по-лесно. Внимавайте с лапата на дюзата, алуминиевите лесно се чупят, стягайте според указаните в аутодата килограми, като задължително се сменя дихтунгата на извадената дюза, също се оглежда леглото, ако има нужда се райберова.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Споко, те трудно кривят клапани, първо чупят и кривят кобилици.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от alfa156jtd Покажи съобщениеКолеги,и кобилици чупят и клапани кревят,но тези здрави коли ги осакатихте с некадърни майстори
Колегата си подкара колата вече, разбрахме какво е станало и са го оправили.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
Comment