Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със алфа 159 2.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем със алфа 159 2.4

    Колеги помагайте както си карах колата и ми притресе мотора след това исчисти и си вървеше нормално, след като я изгасих и после опитах да запаля пали и изгасва веднага така няколко пъти и като запали ми светна чека изписа ми код p0016 сменях и двата датчика на коляновия вал и на разпределителния проблема си остава погледнахме буксите изглеждат си добре ако някой се е зблъсквал с подобен проблем нека сподели колата е 159 2.4 200к

  • #2
    Провери зацепването на ангренажа. Вихрови клапи има ли?
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #3
      Махнати са колега това стана преди да сменят ангренажния комплект
      Закарах я смениха го и същата работа. Сега имаме съмнения да не е превъртяла на леко ролката на коляновия вал

      Comment


      • #4
        Как да превърти, тя има шпонка, която се чупи ако не е бил стегнат големия болт. Преди да ровите там, понеже болта се отвива трудно и мисля че е с обратна резба, по-лесно е да проверите горна мъртва точка през 1ва дюза или подгревна свещ, дали отговаря на белега на ролката (трябва да е на 9ч), а ако искате да сте 100% сигурни се ползва пета която хваща ролката в точната позиция. Петата се захваща като се отвива болт на маслената помпа и посредством още 2 болта на мястото на демферната шайба и шпонката служи за ориентир. Общо взето това е самата проверка. Ако ролката на коляновия вал е ок, вижте ролката на разпределителния вал, тя също има шпонка и ако не затегната с нужните килограми се чупи и превърта. В случай че една от двете е превъртяла ще дава грешка за несинхронизация. Обикновено с това се кривят/чупят кобилици, така че и там ще трябва да ревизирате.

        А ремъка имаше ли прескочил зъб?
        Като въртите на ръка чува ли се чукане?
        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
        Горе главата, нищо че е празна...

        Comment


        • #5
          Нямаше превъртял зъб обсолутно здрав на диагностиката гледаха живи данни давала нещо към 6 градуса разминаване нещо такова ми обясниха

          ---------- Post added at 17:47 ---------- Previous post was at 17:46 ----------

          А за чукане не съм чул карах я 160км с тоя проблем

          Comment


          • #6
            Интересно, няма прескочил зъб, а има отклонение. Нещо не е таман тук. В случай че слагаш нов ремък, по него е 2 белега, единия застава на ролката на коляновия вал, другия на ролката на реазпределителния вал. Да разбирам че това явно е така и е проверено ? Тогава остава да е превъртяла някоя от двете зъбни шайби, на коляновия или разпределителния вал. За коляновия ти обясних по-горе. Разпределителния вал се заключва с една хуйня дето представлява чоп с пружинка и се навива в един отвор като преди това се вади шестограмната тапичка. Тя се вижда лесно, пада се някъде около 2ри цилиндър погледнато откъм радиатора. Ако нямате такова приспособление, пробвайте с бургия 7-8мм, не сложно ще го прецените на място. Все на някое от двете места няма да дойде белега на място. Успех и пиши какво е станало.
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • #7
              Утре ще дойде комплект за зацепване на двувалково жтд клучове планки и ще се мъчим да разберем кое каде е мръднало и какво се случва само да разберем какво е ще пиша че ми побеляха косите вече

              Comment


              • #8
                Комплекта ОК, ама той няма да каже дали е превъртяла ролката на коляновия вал докато не видиш дали отговаря на горна мъртва точка. Всмисъл че ще сложеш петата на вала, ама дефакто незнаеш в каква позиция е коляновия вал докато не боднеш една отверка(манометър, шублер или каквото имаш под ръка), през отвора на 1ва дюза.
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • #9
                  Мислихме да я развием да видим дали е шчупила шпонката и да видим дали е мръднала. Апредлагаш по добре да развием дюзата или свещ първо да разберем дали е на горна мъртва точка тогава да развиваме

                  Comment


                  • #10
                    Болта на коляновия вал се стяга по спомен с 30-40кг, за мен е по-лесно да се отвие дюза или свещ (по-скоро свещ), вие си преценете кое ще ви е по-лесно. Внимавайте с лапата на дюзата, алуминиевите лесно се чупят, стягайте според указаните в аутодата килограми, като задължително се сменя дихтунгата на извадената дюза, също се оглежда леглото, ако има нужда се райберова.
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • #11
                      Да добре мерси за инфото колега ще пробваме варианти утре и стигнем ли до някакво равитие ще споделя

                      Comment


                      • #12
                        Колеги решихме проблема. Оказа се че е превъртяла в зъбното колело на коляновиявал поръчах ново сменихме го центровка и запали късмет че не е ударила

                        Comment


                        • #13
                          Споко, те трудно кривят клапани, първо чупят и кривят кобилици.
                          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                          Горе главата, нищо че е празна...

                          Comment


                          • #14
                            159

                            Колеги,и кобилици чупят и клапани кревят,но тези здрави коли ги осакатихте с некадърни майстори
                            Алфа Ромео 159

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от alfa156jtd Покажи съобщение
                              Колеги,и кобилици чупят и клапани кревят,но тези здрави коли ги осакатихте с некадърни майстори
                              Какво точно имаш предвид ?
                              Колегата си подкара колата вече, разбрахме какво е станало и са го оправили.
                              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                              Горе главата, нищо че е празна...

                              Comment

                              Working...
                              X